Veel gestelde vragen

Klant worden

Hoe word ik klant?

Om inkopen te doen bij MELEDI moet je in het bezit zijn van een klantenkaart. Vraag deze aan bij één van de MELEDI vestigingen of via deze website. Neem bij je eerste MELEDI-bezoek een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel (KvK) plus een geldig ID-bewijs mee.

 

Wat moet ik meenemen bij mijn eerste bezoek aan een MELEDI vestiging?

Neem bij je eerste bezoek een recent uittreksel van de Kamer van Koophandel (KvK) plus een geldig ID-bewijs mee. Ben je nog niet eerder in een MELEDI vestiging geweest? Vraag dan bij je eerste bezoek een MELEDI klantenkaart aan, of doe dit vooraf via deze pagina

 

Hoe kan ik inkopen?

Met een gratis klantenkaart, kun je direct inkopen bij een MELEDI-vestiging. Onze medewerkers staan voor je klaar. 

 

Kan ik als particulier producten kopen bij MELEDI?

Nee, alleen ondernemingen en organisaties die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK) kunnen een MELEDI-klantenkaart aanvragen. Deze klantenkaart heb je nodig om te kunnen inkopen bij één van de MELEDI vestigingen.

 

Retourneren en betalen

Mag ik producten ook retourneren?

Alle bij MELEDI gekochte food en non-food producten kun je ongeopend, in originele staat en met overhandiging van de aankoopfactuur binnen 5 dagen retourneren. Let op: koel- en diepvriesproducten kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

 

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?

Bij onze vestigingen kun je contant of via een pinautomaat betalen. 

 

Wat moet ik doen als ik mijn klantenkaart kwijt ben?

Wanneer je jouw MELEDI klantenkaart kwijt bent dan kun je een nieuwe kaart aanvragen bij jouw MELEDI vestiging. De oude klantenkaart wordt dan geblokkeerd.

 

Assortiment & aanbiedingen

Wat kenmerkt het assortiment van MELEDI?

MELEDI heeft een breed assortiment voor de horeca, met volop food en non-food. Voor alle producten geldt dat we je de beste kwaliteit bieden voor de scherpste prijs. Bij MELEDI profiteer je van vele voordelige A-merken, topwijnen en meer.

 

Wat moet ik doen om aanbiedingen te ontvangen?

Vul het aanvraagformulier in voor de nieuwsbrief op deze pagina. Vervolgens krijg je elke week de beste aanbiedingen van MELEDI per e-mail toegestuurd.

 

Hoe lang zijn aanbiedingen geldig?

Iedere week krijgen klanten en abonnees de nieuwe aanbiedingen per e-mail toegestuurd . De geldigheidsduur van aanbiedingen wordt hierbij altijd vermeld.

 

Kan ik de prijzen van MELEDI producten op de website vinden?

De prijzen van actuele aanbiedingen staan op de website van MELEDI. Deze aanbiedingen geven je een goed beeld van de prijzen die je bij MELEDI kunt verwachten. Bij de overige producten, die niet in de aanbieding zijn, staan geen prijzen vermeld omdat deze regelmatig wijzigen.

 

Vestigingen

Waar vind ik MELEDI vestigingen?

Bezoek één van onze vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Delft, Utrecht, Den Bosch en Roosendaal. In Duitsland zijn wij gevestigd in Münster, Essen, Kaarst, Bochum en Düsseldorf. En in België zijn we te vinden in Antwerpen en Evergem. Kijk voor uitgebreide adres- en routegegevens op de pagina ‘Vestigingen’.

 

Wat zijn de openingstijden van MELEDI?

Van ma t/m za van 8.00 – 17.00 uur.

De openingstijden zijn voor alle MELEDI vestigingen gelijk. Let op, tijdens (nationale) feestdagen kunnen de openingstijden afwijken. 

 

Heeft MELEDI koopavonden?

Nee, onze MELEDI filialen hebben geen koopavonden. De openingstijden zijn voor alle vestigingen gelijk. Van ma t/m vr van 8.00 – 17.00 uur, en op zaterdag van 8.00 – 17.00 uur.