Veelgestelde vragen
1 INKOPEN DOEN
1.1 Hoe word ik klant bij MELEDI?
Om inkopen te doen bij MELEDI, moet u in het bezit zijn van een klantenkaart. Deze kunt u aanvragen bij één van de MELEDI vestigingen of via deze website. Bij uw eerst MELEDI-bezoek moet u een recent KvK-uittreksel plus een ID-bewijs meenemen.
1.2 Hoe kan ik bestellen bij MELEDI?
Eenmaal in het bezit van een klantenkaart, kunt u direct inkopen bij de vestigingen van MELEDI Horeca Groothandel. Onze medewerkers staan voor u klaar. Bij onze kassa’s rekent u snel en gemakkelijk af.
1.3 Wat moet ik meenemen bij mijn eerste bezoek aan een MELEDI vestiging?
Bent u nog niet eerder in een MELEDI vestiging geweest, vraag dan bij uw eerste bezoek een MELEDI klantenkaart aan, of doe dit vooraf via deze website. Bij uw eerste bezoek moet u een recent uittreksel van de KvK plus een ID-bewijs meenemen.
1.4 Mag ik producten ook retourneren?
Alle bij MELEDI gekochte food en non-food producten kunt u ongeopend, in originele staat en met overhandiging van de aankoopfactuur binnen 5 dagen retourneren. Let op: koel- en diepvriesproducten kunnen niet worden geruild of geretourneerd.
1.5 Welke betaalmiddelen worden door MELEDI geaccepteerd?
Bij onze vestigingen kunt u contant of via een pinautomaat al uw aankopen betalen. Gemakkelijk en eenvoudig dus.
1.6 Wat moet ik doen als ik mijn klantenkaart kwijt ben?
Wanneer u uw MELEDI klantenkaart heeft verloren, dan kunt u bij uw MELEDI vestiging een nieuwe kaart aanvragen. Uw oude klantenkaart zal dan door MELEDI worden geblokkeerd.
1.7 Kan ik als particulier producten kopen bij MELEDI?
Alleen ondernemingen en organisaties, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, kunnen in het bezit komen van een MELEDI-klantenkaart. Deze klantenkaart heeft u nodig om voordelig inkopen te kunnen doen bij één van de MELEDI vestigingen.
2 ASSORTIMENT & AANBIEDINGEN
2.1 Wat kenmerkt het assortiment van MELEDI?
MELEDI heeft een breed assortiment voor de horeca, met volop food en non-food. Voor alle producten geldt dat we u de beste kwaliteit bieden voor de scherpste prijs. Bij MELEDI profiteert u van vele voordelige A-merken, topwijnen en meer.
2.2 Wat moet ik doen om de folder met aanbiedingen te ontvangen?

Vul simpelweg het aanvraagformulier voor de folder op deze website in. Vervolgens krijgt u iedere twee weken de actuele aanbiedingen van MELEDI per post toegestuurd.

2.3 Hoe lang zijn aanbiedingen geldig?

Iedere twee weken krijgen klanten en abonnees de nieuwe folder met aanbiedingen toegestuurd. Deze aanbiedingen zijn twee weken geldig. De exacte geldigheidsduur (start- en einddatum) vindt u op de cover van iedere folder.

2.4 Kan ik de prijzen van MELEDI producten op de website vinden?

U kunt op de website van MELEDI altijd de prijzen van actuele aanbiedingen vinden. Deze aanbiedingen geven u een goed beeld van de prijzen die u bij MELEDI kunt verwachten. Bij de overige producten vindt u op de website geen prijzen, omdat deze te vaak onderhevig zijn aan kleine wijzigingen.

3 OVER DE VESTIGINGEN
3.1 Waar vind ik MELEDI vestigingen?

U kunt ons bezoeken en inkopen doen in Amsterdam, Rotterdam, Delft, Utrecht, Den Bosch en Roosendaal. In Duitsland zijn wij gevestigd in Münster, Essen en Kaarst. Kijk voor uitgebreide adres- en routegegevens onder de link ‘Vestigingen’.

3.2 Wat zijn de openingstijden van MELEDI?
De openingstijden zijn voor alle MELEDI vestigingen gelijk. Van ma t/m vr van 8.00 – 17.00 uur, en op zaterdag van 8.00 – 16.00 uur.
3.3 Heeft MELEDI koopavonden?
Onze MELEDI filialen hebben geen speciale koopavonden. De openingstijden zijn voor alle vestigingen gelijk. Van ma t/m vr van 8.00 – 17.00 uur, en op zaterdag van 8.00 – 16.00 uur.
Neem contact op
* Verplichte velden